Jadi Bapa "Ekspres" Bagaikan Rahmat Untuk Saya, Kata Nas-T


Nas-T atau nama sebenarnya Nas Muammar Zar Nasruddin mengakui dia berasa bersyukur kerana menjadi ayah ‘ekspres’ setelah berkahwin dengan wanita berstatus ibu tunggal, Atita Haris.

“Saya rasa saya dah jauh tinggalkan kawan yang baharu mendapat cahaya mata. Ia adalah satu rahmat untuk saya”

“Opi (anak Atita Haris) adalah anak yang bijak, manja dan dia suka sakat saya. Dia selalu suruh saya angkat dia, secara tidak langsung ia bagus sebagai satu senaman bahu”

“Saya rasa sangat bertuah dan bersyukur. Saya ibarat berada di tempat yang betul pada masa yang sangat tepat”

Nas-T juga menjelaskan mereka kini sedang sibuk dengan kerjaya masing-masing dan masih belum sempat meluangkan masa untuk pergi bercuti bersama-sama. – Kedahnews.com