Suami Harap Nad Zainal Segera Hamil, Sedang Usaha...


KUALA LUMPUR - Pelakon Nad Zainal menjelaskan dakwaan dia kini sedang berbadan dua adalah tidak benar sebaliknya ia hanya ramalan rambang peminat yang berharap ada khabar gembira tentang dirinya.

Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin, 26, bagaimanapun berkata, dia dan suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin tidak merancang soal anak sebaliknya menyerahkan perkara itu kepada rezeki.

“Hamil? Tidaklah.. masih belum ada rezeki dan kami masih mencuba ke arah itu. Saya dan suami sebenarnya tidak pernah merancang soal anak, namun jika rezeki itu datang cepat, alhamdullillah kami terima dengan hati terbuka.

“Soal yang kata nampak seri ibu hamil, saya tak tolak kemungkinan ini mungkin kesan pengambilan produk keluaran saya iaitu Audela.

"Bukan sengaja nak promosi, tetapi setelah sebulan mencuba produk ini, saya rasa banyak perubahan fizikal di mana berat badan saya susut lebih empat kilogram dan kulit bertambah putih berseri," katanya kepada mStar Online.


Nad berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran produk berkenaan di Hotel JW Marriot di sini, Selasa.

Nad dan Faliq, 28, bernikah pada 18 Disember tahun lalu dalam satu majlis yang diadakan di The Roof Garden Hotel, Bukit Jelutong, Shah Alam, dekat sini.

Dalam pada itu, Faliq berkata, sebagai suami dia sentiasa menunggu khabar gembira daripada isterinya itu namun menganggap rezeki masih belum berpihak kepada mereka.

“Pasangan mana yang tidak mahukan zuriat dan sebagai suami, saya sentiasa tertunggu- tunggu bila isteri saya nak minta makan yang bukan-bukan.

"Bukan apa, itu tanda mengidam wanita hamil. Tetapi sehingga saat ini, tiada ada pula. Apa pun kami tetap berusaha ke arah itu," katanya.

Sumber: mStar