Ada Pasangan "Kantoi" Sedang Asyik Di Sebalik Batu...


Pepatah Melayu ada mengatakan "ada udang di sebalik batu" yang membawa maksud terdapat agenda yang tersembunyi di sebalik yang tersurat.

Namun mungkin lain pula maksud pepatah berkenaan bagi pasangan lelaki dan perempuan bertudung yang "kantoi' melakukan dosa terkutuk di sebalik batu besar di sebuah kawasan air terjun.

Aksi terkutuk kedua pasangan tersebut sempat dirakam oleh pengunjung lain yang tidak dikenali dan dimuat naik ke media sosial sehingga tersebar viral hangat diperkatakan.

Tidak dapat dipastikan tentang lokasi sebenar air terjun berkenaan, namun sumber media sosial mendakwa ianya terletak di Pasir Puteh, Kelantan.

Selain itu, tidak dapat juga dipastikan sama ada pasangan "kantoi" berkenaan merupakan pasangan suami isteri yang sah, sudah bertunang atau hanya merupakan pasangan kekasih.

Pasangan itu dikatakan tidak segan silu melampiaskan nafsu mereka di kawasan umum, seolah-olah yakin kononnya perbuatan mereka itu tidak akan dilihat orang.

Pada pandangan kami, sekiranya menyangka orang ramai tidak dapat melihat perlakuan dosa terkutuk yang ingin dilakukan, ingatlah bahawa kita takkan mampu menyembunyikan segala perlakuan kita dari pengetahuan Allah SWT. -Kedahnews.com