Fazura Tak Peduli Soal Cinta, Mahu Terus Fokus Kerjaya

Nur Fazura
Pelakon jelita kegilaan ramai jejaka, Nur Fazura mengaku bahawa dia tidak memikirkan soal cinta buat masa ini kerana dirinya terlalu sibuk menguruskan kerjayanya yang semakin rancak.

Tambah Fazura, dia mahu memberikan perhatian kepada setiap kerja yang dilakukan sebelum bergelar isteri dan terpaksa terikat dengan sebarang komitmen lain apabila tiba saat itu nanti.

“Sekarang saya tiada masa untuk memikirkan soal cinta dan tidak ada masa untuk berteman lelaki. Kalau bercinta, saya terpaksa fokus hal-hal yang remeh dan perlu berbalas-balas mesej.

“Buat masa ini, biarlah saya bina kerjaya atas nama saya sendiri dan mendapat hasil dari titik peluh saya sendiri” katanya pada majlis sidang media filem J Revolusi.


Kata Fazura lagi, dia hanya akan memberikan fokus terhadap suami dan keluarga selepas bertemu jodooh nanti.

“Jika sudah berkahwin, barulah saya akan fokus betul-betul pada urusan rumah tangga.

Fazura juga untuk membintangai filem di Indonesia dan dia juga akan meluaskan pengaruhnya di Filipina selepas ini bagi mencipta nama dalam persada hiburan. –Kedahnews.com