Gadis Kesal Bersikap Biadap, Mohon Maaf Pada Ahmad Bashah

Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Ahmad Bashah
ALOR SETAR - Gadis yang mengeluarkan komen tidak sopan terhadap Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Ahmad Bashah dengan panggilan "barua" baru-baru ini meluahkan rasa kesal dan memohon maaf atas tindakannya menghamburkan hinaan tersebut.

Dia yang dikenali sebagai "Nur Aleeya Aleesha" yang menggunakan akaun Facebook "Nur Sya Izalia" menginsafi ketelanjurannya itu mengatakan dirinya dipengaruhi emosi ketika melontar komen terhadap Menteri Besar Kedah itu.

"Assalamualaikum.....saya dgn rendah hati ingin memohon maaf seikhlas hati kpd datuk ahmad bashah di atas kebiadaban sy yg sy terpengaruhi dgn emosi sy....

"Sy sekali lg ingin mintak maaf dr hujung rmbut hingga hujung kaki atas kesilapan sy....sy menyesal sangat krn ikut perasaan..maafkan saya...Assalamualaikum...," kata Nur Sya Izalia yang menghubungi Kedahnews.com menerusi mesej Facebook.

Keikhlasan gadis yang difahamkan bekerja sebagai Pembantu Jualan di Pacific Mall itu benar-benar ikhlas memohon maaf kepada Ahmad Bashah.

"Betul.....sy sangat menyesal sangat dan iklas mohon maaf....tima kasih," katanya lagi.

Nur Sya Izalia menulis komen yang dianggap biadap terhadap Ahmad Bashah di laman page Facebook Kedahnews.com pada perkongsian laporan berita bertajuk "InshaAllah Saya Tunai Amanah 2.3 Rakyat Kedah".

Justeru itu, Kedahnews.com berharap agar Ahmad Bashah sudi menerima permohonan maaf dari adik Nur Sya Izalia dan memaafkan gadis berkenaan seikhlas hati. -Kedahnews.com