Gadis "Pacific Mall" Makin Meluat, Gelar Ahmad Bashah "Barua"?

Menteri Besar Kedah, Dato' Seri Ahmad Bashah Md Hanipah.
Seorang gadis Melayu tanpa diketahui sebab atau punca tiba-tiba menghamburkan kata-kata kurang sopan dan dipercayai ditujukan kepada Menteri Besar Kedah, Dato' Seri Ahmad Bashah Md Hanipah.

Gadis berkenaan yang hanya dikenali sebagai "Nur Aleeya Aleesha" yang menggunakan akaun Facebook "Nur Sya Izalia" mendakwa dia semakin menyampah pada Ahmad Bashah yang turut digelarnya sebagai "barua".

"Aku makin hari mkin meluat dgn barua sekoq ni....xreti malu sungguh!!!", komen gadis berkenaan yang dipercayai bekerja sebagai "pembantu jualan" di kompleks membeli belah Pacific Mall, berdasarkan profilenya di Facebook.

Selain itu, seorang pemilik akaun Facebook yang dikenali sebagai "Mazli Lee" turut meninggalkan emoji "muntah" di ruangan komen berkenaan.

Nur Sya Izalia menulis komen tersebut di laman page Facebook Kedahnews.com pada perkongsian laporan berita bertajuk "InshaAllah Saya Tunai Amanah 2.3 Rakyat Kedah".



Laporan berkenaan adalah membabitkan kenyataan Ahmad Bashah yang berjanji menggalas amanah yang diberikan padanya dengan memberi khidmat terbaik kepada rakyat Kedah baru-baru ini. -Kedahnews.com