Jom Penyokong Kedah Undi Online Helang Merah Ramai-Ramai..!


ALOR SETAR - Seluruh penyokong pasukan Kedah dijemput dan disarankan supaya mengambil peranan untuk mengundi pasukan kebanggaan Jelapang Padi itu bagi Anugerah Pilihan Online anjuran Mstar Online dan Suria FM.

Pasukan kebanggaan negeri Kedah, Helang Merah tersenarai untuk bersaing dengan 4 lagi pasukan lain bagi merebut Anugerah Pasukan Sukan Pilihan Online.


"Peminat pasukan Kedah disaran mengundi pasukan anda yang bersaing bersama lima pasukan sukan lain untuk memenangi Anugerah Pasukan Sukan Pilihan Online bagi Anugerah Pilihan Online anjuran Mstar Online dan Suria fm di laman web tersebut http://apo.mstar.com.my/undi.aspx," pesan laman portal online, mStar.


Pasukan lain yang turut tersenarai bagi anugerah berkenaan adalah Pasukan Pembangunan Bola Sepak Negara (PPBN), Johor Darul Takzim (JDT), pasukan Kelantan Pamoga Qu Putih The Red Warriors (PQPTRW) dan Pasukan Memanah Wanita Kebangsaan.

Kedahnews.com mengambil peluang ini menyeru kepada semua penyokong pasukan Kedah supaya menyerbu ke laman web berkenaan untuk mengundi pasukan kesayangan kita itu. -Kedahnews.com