Mawar Tanggungjawab Saya, Walau Dia Ahli Perniagaan Berjaya - Fizo

Bertubi-tubi pelakon Fizo Omar dan isteri, Mawar, dihentam mengenai isu rakaman video yang menunjukkan pelanggan bersesak-sesak untuk mendapatkan tudung jenama Fareeda baru-baru ini.

Malah ada sesetengah pihak yang mendakwa perkara itu kononnya keadaan itu adalah punca mengapa pasangan ini masih belum dikurniakan cahaya mata selain turut mengaitkan hal keluarga Fizo dan Mawar.

“Tolong jangan kaitkan isu yang berlaku dengan hal peribadi rumah tangga kami. Saya bertambah sedih apabila keluarga mertua, ibu saya dan adik-beradik saya turut dikaitkan dalah hal tersebut.”

Ada juga pihak yang menyatakan Fizo selama ini hidup atas kemewahan dan memakan hasil dari perniagaan tudung Fareeda milik isterinya.

Walau bagaimanapun, Fizo Omar tegas menafikan perkara tersebut.

“Saya ada menjalankan beberapa perniagaan lain, dan saya menyara isteri menggunakan hasil dari perniagaan tersebut.

“Mawar adalah tanggungjawab saya walaupun dia merupakan ahli perniagaan yang berjaya,” tegasnya. –Kedahnews.com