Wardina Saffiyah Fadhullah Wilmot |
Justeru, Wardina tidak ketinggalan memberi pendapat tentang video viral hari ini, menunjukkan orang ramai sanggup beratur sambil bertolak-tolak lelaki perempuan demi mendapatkan koleksi terbaru tudung jenama terkenal.
Selepas menonton video tersebut Wardina memuat naik satu status yang menggambarkan perasaannya. Dia menulis;
Menurut Wardina apa yang lebih dikesalkannya ialah pemilik butik hanya tersenyum girang melihat gelagat pelanggan tanpa mengusulkan sebarang cadangan bagi mengatasi masalah berasak-asak di hadapan premisnya.
Ada betulnya kata Wardina, para peniaga perlulah mengetahui adab-adab melayan pelanggan dan tidak hanya mementingkan keuntungan semata-mata.
Untuk memudah dan melancarkan jualan khas yang dianjur, mungkin pihak butik boleh aplikasi cadangan yang diutarakan Wardina untuk mengelak kejadian sebegini berlaku lagi di masa hadapan. –Kedahnews.com