Saya Boleh Diibaratkan Sebagai "Supermom" - Hanez Suraya

HANEZ Suraya yang baru sahaja menimang cahaya mata pertamanya hujung tahun lalu mengakui dirinya kadang-kadang berasa rindu untuk kembali berlakon.

Anak Hanez Suraya, Puteri Aleesya
Namun dia terpaksa melupakan impiannya itu kerana kini lebih menumpukan perhatian kepada urusan keluarganya.

“Sebenarnya memang saya rindu untuk kembali berlakon. Tetapi buat masa ini masa belum izin untuk saya berbuat demikian. Tawaran untuk balik ke bidang lakonan itu memang ada, cuma waktu sekarang kurang sesuai.”

“Nampak gayanya masih belum ada rezeki untuk saya kembali bergiat dalam bidang industri dan bila tiba masanya, saya akan kembali ke lokasi penggambaran”

“Saya menguruskan sendiri urusan anak dan keluarga, tanpa pertolongan dari pembantu rumah. Saya boleh diibaratkan sebagai ‘supermom’ kerana menguruskan segala-galanya”

Sebelum ini suami Hanez juga ada mengeluaran kenyataan jika isterinya itu ingin kembali berlakon, perlulah ada syarat dan yang penting, watak dan skrip perlu bersesuaian dengan statusnya yang sudah berkeluarga. -Kedahnews.com