VIDEO VIRAL: Aksi Lelaki Gila Seks "Rogol" Batang Paip

PERBUATAN pelik dan keji seorang lelaki bertindak "merogol" batang paip gara-gara ingin melunaskan nafsunya berjaya dirakam oleh sebuah kamera pengawasan yang terdapat di lorong tempat dia bertindak demikian.

Menerusi rakaman yang berdurasi 31 saat, lelaki yang tidak dikenali itu dilihat melondehkan seluarnya dan mendekati ‘pasangannya’ itu serta memulakan ‘gerakkannya’ sambil kedua-dua tangannya  menekan ke dinding.

Lelaki itu kemudian menyedari bahawa aksinya yang sedang melempiaskan nafsu itu dirakam kamera pengawasan yang terdapat di situ namun dia tidak mengendahkannya.

Klip rakaman itu tersebar dan menjadi viral di media sosial Weibo dan dikongsi pula oleh laman sesawang LiveLeak.com.

Aksi lelaki itu dan ‘pasangannya’ telah ditonton oleh lebih dari 116,000 tontonan.

Hasil tinjauan kami, kejadian ini bukan berlaku di Sibu, Sarawak seperti yang dilaporkan oleh sebuah page di laman Facebook, tetapi berlaku di China.

Rata-rata netizen yang melihat foto itu memberikan komen berbaur sindiran terhadap si pelaku.

"Hahahahahaha. Nasib baik tak tersangkut! Ini aksi yg kantoi.. aksi lain x tau. Entah berapa banyak pvc sudah menjadi mangsa tanpa terbela!,” tulis Mudah Terhibur.

Manakala ini pula komen yang ditulis oleh Missz Syafiqah, “pelik2 nafsu lelaki…makin menyeramkan lelaki ni.” -Kedahnews.com