Layan Awek Naik Limosin, Mewah Ala VVIP Trending Di Malaysia


Meskipun masih ada yang mendakwa tertekan dengan kos sara hidup yang sedikit meningkat dan meletakkan kesalahan tersebut terhadap perlaksanaan GST, namun hakikat kehidupan rakyat Malaysia masih tidak terhindar dari dibayangi kehidupan serba mewah.

"Trending" di media sosial baru-baru ini adalah "bintang" instagram popular, Hafiz Mahamad yang viral sebut-sebut sebagai teman lelaki romantis apabila meraikan hari lahir kekasihnya, Syafiqah Aina, dengan layanan VVIP.

Demi menghargai pengorbanan teman wanita yang sentiasa ada bersamanya ketika susah dan senang, Hafiz telah menyewa sebuah limosin putih yang dianggarkan menelan kos yang tinggi.

Bukan itu saja, Hafiz turut membawa kekasihnya itu menikmati makan malam romantik di Restoran Berputar Atmosphere 360 di Menara Kuala Lumpur yang sememangnya menawarkan pemandangan menarik di sekitar ibu negara.


Namun begitu, Hafiz dan kekasihnya bukanlah yang pertama menunjukkan kemampuan dan selera mewah mereka.

Sebelum senario romantis mereka, seorang gadis pernah dilayan bagaikan seorang puteri oleh kekasihnya dan menerima layanan yang hampir sama.


Pemilik akaun media sosial @Iqa_Aziz pernah menzahirkan rasa terharu dan gembira apabila dilayan oleh kekasihnya ketika menyambut hari lahirnya sebelum ini.

Senario seperti ini menyebabkan ramai gadis-gadis di luar sana yang mengimpikan kekasih mereka memberi layanan seumpama "puteri kayangan" itu. -Kedahnews.com