Sari Yanti Nafi Dakwaan Dilamar Selebriti Lelaki

PELAKON genit, Sari Yanti yang kini berstatus janda menolak dakwaan konon terdapat beberapa selebriti tempatan lelaki cuba ‘menyunting’ dirinya.

Sari Yanti atau nama sebenarnya Sari Yanti Mohamad Nazari, 32, bercerai dengan bekas suaminya iaitu Mohd. Esmady Che Hussin pada Disember 2014.

Menurut laporan sebuah portal akhbar tempatan, pelakon bertubuh genit ini berkata dia tidak pernah didekati seperti dakwaan sesetengah pihak.

Namun mengakui ada dalam kalangan selebriti lelaki yang rapat dengannya cuba mengusik-usik dirinya dan perkara itu tidak dianggap serius malah hanya sekadar gurauan sahaja.

“Didekati dengan tujuan tertentu tidak ada dan setakat ini tiada pula ada yang mencuba sampai melamar untuk berkahwin.

“Tetapi usik-usik itu adalah dan saya tidak anggap ia serius pun kerana ia hanya gurauan.

“Saya pun kadang-kadang balas juga gurauan mereka itu kerana kami saling mengenali dan tidak mahu dituduh sebagai sombong pula sampai tidak boleh bergurau,” katanya.


Walau bagaimanapun, pelakon yang pernah membintangi drama bersiri Kisah Kaisara yang pernah ditayangkan di TV3, tidak lama dulu tidak pernah menutup pintu hati untuk berkahwin lagi seandainya mempunyai calon yang sesuai.

“Saya dah pernah melalui alam perkahwinan dan mempunyai dua orang anak, jadi soal kahwin semula tidak terlalu menjadi fokus saya.

“Tetapi tidak sampai saya menutup hati untuk kahwin lain cuma belum bertemu dengan yang berkenan di hati,” ujarnya.

Malah menurut Sari lagi, fokusnya kini lebih tertumpu kepada dua cahaya matanya iaitu Barr Al Aly, 6, dan Basit Al Haq, 4 tahun.

Perkembangan terbaru Sari, dia kini sibuk dengan pementasan teater Lela Manja yang turut dibintangi oleh Nabila Huda, Sahronizam Noor, Rashdan Baba, Aeril Zafril, Hafidz Roshdi dan Syazwan Zulkifly.

Teater tersebut merupakan arahan Ramli Rani bakal di pentaskan bermula 22,23,29 dan 30 Julai ini pada 8.30 malam di Panggung Sari, Istana Budaya. – Kedahnews.com