Elly Kongsi "Perit Dicurangi" Ketika Sarat Hamil


KISAH kontroversi di antara dua pelakon Elly Mazlein dan Faye Kusairi bukan lagi rahsia sementelah Faye sudah mengaku bekas suami Elly, Azmi Hatta merupakan kekasihnya.

Diceraikan oleh Azmi ketika kandungannya baharu saja berusia lima bulan, Elly berkongsikan keperitannya yang terpaksa melalui fasa-fasa sebelum bergelar ibu tanpa ditemani suami di sisi.

Coretan kesedihannya itu dikongsikan di Instagram berbunyi;

“Berpisah, mengandung seorang diri, pergi check up memandu sendiri, mengidam beli sendiri tapi kebanyakan abah yang belikan. Hari nak bersalin saya drive sendiri ke hospital walaupun tanda bersalin dah ada. Doktor suruh masuk hospital , bekas lelaki suruh balik dulu.

“Selepas bersalin malam tu terus bekas lelaki mengaku bercinta dengan Fake (Faye Kusairi). Seminggu saya di hospital Naluri, nasib baik tidak meroyan, anak sakit kuning pun bapa tidak ambil peduli. Dalam berpantang saya diugut akan disaman oleh Fake.

“Dalam berpantang saya tengok Fake nangis-nangis dalam TV kononnya dia dianiaya. Hmmm, manusia ini,” tulis penyanyi bernama penuh Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi.


Elly bercerai dengan Azmi yang merupakan pengarah drama pada Oktober tahun lalu selepas 11 bulan berumah tangga.

Hasil perkahwinan, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Putri Sara Sefhia, tujuh bulan. –Kedahnews.com