Isteri Kedua Adi Putra Nafi Dakwaan Rumah Tangga Bergoncang


TIDAK mahu orang ramai terus membuat spekulasi, isteri kedua Adi Putra, Norshahida Zolkifly, 32, tampil menafikan rumah tangganya bersama bersama aktor popular itu sedang bergolak.

Malah, sebaliknya Norshahida mendakwa, mereka bahagia melayari kehidupan sebagai suami isteri sejak enam bulan lalu.

Menurutnya, Adi adalah suami yang bertanggungjawab dan tahu menjaga hati kedua-dua isteri biarpun aktor itu diketahui sebagai seorang yang tegas.

“Saya tidak pernah membuka mulut berhubung perkahwinan kami selepas berkahwin. Saya faham sangat, suami tidak selesa berkongsi kisah peribadi untuk tatapan umum.

“Bagaimanapun, lebih lama kami mendiamkan diri, terlalu banyak spekulasi yang timbul sejak kami berkahwin.

“Mungkin langkah ini agak berat tetapi apabila terserempak dengan wartawan hari ini, saya tidak boleh melarikan diri. Saya harus mempertahankan rumah tangga saya yang diperkatakan ramai,” katanya seperti yang dilaporkan BH Online.

Selain itu, Norshahida turut menyatakan hubungan dengan madunya, Aida Yusof, 41, baik.

“Selepas beberapa bulan berkahwin, suami mengambil langkah mempertemukan kami. Alhamdulillah, hubungan kami baik.

“Kerap juga kami bertemu dan selalu berhubung untuk bertanya khabar. Saya menepis tanggapan sesetengah pihak hubungan kami keruh,.

“Apabila suami berada bersama Aida, saya tidak akan mengganggunya, begitu juga Aida.

“Bagaimanapun, saya tidak menafikan ada sesetengah pihak seperti mahu melaga-lagakan kami. Saya sebagai isteri muda seharusnya lebih banyak beralah serta menjaga hati suami dan Aida,” katanya.

Susulan berita khabar angin menyatakan dirinya keguguran beberapa minggu lalu, Norshahida mengakui hal itu.

Jelasnya, dia keguguran ketika usia kandungan mencecah dua bulan.

Sementara itu, menerusi satu akhbar, Adi Putra dikatakan terkejut dan tidak tahu menahu tentang pertemuan isteri keduanya dengan wartawan. –Kedahnews.com