Siti Nurhaliza Kata Jamal Cakap Tak Guna Otak?


Susulan dari ‘kritikan’ Datuk Siti Nurhaliza terhadap isu dirinya bertuala di hadapan Pejabat Setiausaha Kerajaan Selangor (SUK) baru-baru ini, Datuk Jamal Yunos seterusnya ‘membalas’ serangan dengan menyindir penyanyi kesayangan ramai itu.

Menulis pesanan di aplikasi WhatsApp, Jamal memetik Free Malaysia Today berkata, “Pesanan saya kepada Siti, jaga air sendiri yang tidak berapa subur itu atau cari air lain.”

Siti sebelum ini memuat naik gambar di laman Instagram mengenai tindakan Jamal yang hadir ke SUK hanya dengan bertuala bagi membantah masalah gangguan air di negeri tersebut.

Namun begitu, Siti dilihat cukup tenang dan enggan melayani karenah Jamal apabila membalas sindiran itu sebagai membalas twit yang dikepilkan peminatnya dengan berkata;

“Takpe dik, biarkan mereka. Kata-kata orang macam ni tak memberi kesan pada saya sebab saya tahu mereka cakap tak guna otak yang Allah SWT kurniakan.”


Siti sebelum ini mencetus kontroversi mengkritik tindakan Jamal berhubung insiden "minta air" dengan hadir bertuala di depan bangunan SUK Selangor baru-baru ini.

"Jangan jadi macam jamal ye," tulis Siti di Instagram merujuk pada tindakan Jamal yang vokal memperjuang isu masalah bekalan air di Selangor. –Kedahnews.com