Ayda Jebat nyanyi lagu Sukan SEA 2017

Image result for ayda jebat

KUALA LUMPUR - Diberi peluang untuk menyanyikan lagu sempena penganjuran Sukan SEA 2017 Kuala Lumpur, Ayda Jebat, 25, menganggap ia platform terbaik untuk karier nyanyiannya.

Baru sahaja selesai menjalani rakaman lagu berjudul Gemuruh Suara, Ayda memberitahu, karya berkenaan bukanlah lagu rasmi tetapi akan diperdengarkan sepanjang sukan itu berlangsung.

“Lagu rasmi Sukan SEA 2017 Kuala Lumpur bakal dinyanyikan oleh Dayang Nurfaizah. Lagu yang saya nyanyikan ini adalah khas buat penyokong menzahirkan sokongan mereka kepada atlet yang bertanding.

“Lagu itu merupakan sebuah lagu rancak bagi menaikkan semangat juang dalam kalangan atlet dan juga penyokong,” katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Dalam pada itu, sepanjang Ramadan ini, Ayda mengambil keputusan untuk mengehadkan aktiviti seninya selain menghabiskan baki adegan siri Ku Kirim Cinta yang sedang disiarkan di slot Akasia TV3.

Cuma katanya, sebagai duta portal Tonton, dia perlu mengikuti beberapa program yang telah disusun oleh pihak pengurusan termasuk menghadiri majlis berbuka puasa yang bakal dianjurkan tidak lama lagi.

Sumber: Utusan