Culik, Rogol, Bunuh Kekasih Kerana Putuskan Hubungan


Gara-gara teman wanitanya memutuskan hubungan, seorang lelaki bersama enam rakannya telah menculik, merogol dan membunuh wanita itu sebelum kepalanya dilanggar dengan kereta bagi mengelakkan identitinya dikenalpasti.

Kejadian mengejutkan itu berlaku di Rohtak, India melibatkan mangsa, seorang wanita berusia 23 tahun dikenali sebagai Sonipat. Mayatnya pula telah dikoyak-koyak oleh anjing jalanan.

Susulan itu bekas teman lelakinya, Sumit bersama rakan-rakannya telah ditangkap dan mereka mengaku melakukan jenayah kejam itu.

Sonipat telah diculik oleh Sumit ketika keluar bekerja pada pukul 7 pagi. Dia telah memutuskan hubungan dengan Sumit kerana lelaki itu menganggur.

Beberapa hari sebelum diculik dan dibunuh, Sonipat telah menampar pipi Sumit kerana menghalang laluannya ke tempat kerja.

“Bedah siasat yang dijalankan mendapati tengkoraknya telah hancur dan dia juga telah diberikan ubat pelali yang dicampur dalam minumannya,’’ kata polis.

Keluarga Sonipat memberitahu Sumit sebelum ini turut memaksa anak mereka berkahwin namun mangsa enggan.

Dalam pada itu Sumit ketika mengaku melakukan pembunuhan berkenaan berkata dia dan Sonipat saling mencintai namun berlaku pergaduhan antara mereka berdua.

Dia juga telah membunuh Sonipat dengan menghentak kepalanya dengan batu sebelum dilanggar dengan kereta.

Pembunuhan itu mencetuskan kemarahan ramai dengan aktivis mendesak penjenayah dihukum mati. –Kedahnews.com