Ahli Perniagaan Duda Teman Baharu Azharina


PENYANYI Azharina Azhar mengaku dia kini sedang berkawan dengan seorang ahli perniagaan berstatus duda.

Azharina, 32, berkata, sikap lelaki tersebut yang matang, berkerjaya selain begitu baik dengan anak lelakinya, Rahmat Azharin Azhar Abdullah yang berusia tiga tahun membuatkan dia selesa dengan hubungan itu.

"Setakat ini hanya dia seorang yang berani dekat (ketawa). Kami berkenalan di sebuah majlis yang memerlukan saya menyanyi di situ dan sejak itu kami berkawan.

"Apa-apa pun masih terlalu awal untuk saya berkongsi lanjut mengenai hubungan ini kerana belum berputik perasaan cinta. Cukup saya katakan kami berkawan sahaja," katanya kepada mStar Online.

Azharina ditemui di majlis rumah terbukanya yang berlangsung di Ruang Event Space, USJ, Subang di sini pada Jumaat.

Turut diraikan ialah 10 orang anak yatim dari Tahfiz Nurul Iman selain kelab peminat dan rakan media.

Tambahnya lagi, sehingga hari ini ayahnya masih belum diberitahu mengenai hal itu kerana tidak mahu berkongsi sesuatu yang masih tidak pasti apatah lagi di saat dirinya masih trauma dengan penceraian dahulu.

Dalam pada itu kata bekas juara Gegar Vaganza musim ketiga ini lagi dia tidak meletakkan sebarang sasaran usia untuk mencari jodoh selain menyerahkannya kepada ketentuan Allah.

"Apa-apa pun saya ada syarat untuk menerima kehadiran seseorang lelaki di dalam hidup saya di mana dia haruslah lebih berusia daripada saya.

"Ini kerana saya seorang yang matang dan perlukan individu yang lebih matang untuk membimbing saya. Kalau boleh biar berusia 45 tahun ke atas," ujarnya.

Berkongsi mengenai perkembangan kerjaya seninya pula, dia yang turut mesra disapa Nina ini bakal terbitkan single keduanya berjudul Seribu Cinta duet bersama artis Indonesia, Rizal Badilah.

Lagu tersebut kini sudah boleh di dengar di laman youtube dan bakal memasuki radio pada Ogos depan.

Sumber: Mstar Online