Aedy Suka Tayang Badan, Peminat Minta Gambar ‘Anu’


SIAPA tidak kenal dengan pelakon remaja, Aedy Ashraf yang pernah popular suatu masa dulu dalam filem Tentang Bulan menerusi watak Asmawi.

Pelakon yang mempunyai tubuh yang berotot kekar ini pernah menggemparkan dunia hiburan sebelum ini dengan sebuah rakaman video yang menunjukkan dirinya menggayakan fesyen rambut ‘man bun‘ sambil menayang six pack.

Terbaharu, Aedy memberitahu telah menerima satu pesanan peribadi yang berbaur lucah daripada peminatnya di laman sosial.

Aedy atau nama sebenar Mohammed Addy Ashraf Rosmadi mendedahkan bahawa individu yang tidak dikenali tanpa rasa segan silu telah meminta gambar kemaluan.

Bagaimanapun, pelakon ini tidak peduli mahupun melayan permintaan tidak berasas berkenaan.

“Ada orang yang saya tidak kenali berani menghantar mesej peribadi di Instagram meminta gambar alat sulit saya. Gila ke apa, permintaan melampau macam tu memang saya tak layan,” katanya lapor mStar Online.

Dalam pada itu, Aedy menjelaskan niatnya yang dilihat sering kali tayang badan di laman Instagram bukan untuk bersikap riak mahupun menunjuk-nunjuk.

Sebaliknya, hanyalah sebagai sumber inspirasi kepada para remaja diluar agar tidak berputus asa dalam usaha mendapatkan susuk tubuh idaman.

Dia mengakui bukan mudah untuk dapat tubuh seperti yang di miliki sekarang. Tetapi dengan adanya usaha dan semangat yang kental maka tiada yang mustahil.

“Bukan senang nak buat badan macam ini, memerlukan usaha dan semangat yang berterusan. 

“Setiap apa yang kita lakukan, mesti mahu lihat hasilnya, jadi apa yang dipaparkan di laman sosial adalah diri saya yang sebenar.

“Dalam masa sama, saya harap dapat memberi inspirasi kepada orang di luar sana untuk berusaha mendapatkan bentuk tubuh idaman,” ujarnya.

Sementara itu, Aedy memberitahu kini dia agak selesa dengan penampilan rambut panjang.

Hal ini kerana, imej tersebut membuatkan dia nampak matang sekali gus menyelamatkan daripada karakter kanak-kanak yang begitu sinonim dengan dirinya.

“Saya simpan rambut panjang kerana tak mahu kekal dengan watak kanak-kanak, bosanlah orang asik kaitkan dengan zaman itu.

“Kalau boleh saya mahu watak yang lebih dewasa dan apabila berambut panjang begini boleh buat saya nampak lebih matang,” katanya. 

Sumber: Mynewshub