Masyarakat India Jangan Terpengaruh Janji Pembangkang - Ahmad Bashah


MASYARAKAT India di negeri ini diingatkan supaya tidak mudah percaya dan terpengaruh dengan janji kosong pihak pembangkang yang semata-mata untuk meraih undi pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) akan datang.

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kedah Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah berkata pembangkang hanya pandai menabur janji, sedangkan BN yang banyak membantu meningkatkan taraf hidup termasuk menjaga kebajikan kaum berkenaan.

"Pembangkang hanya boleh bercakap dan menabur janji kosong, tidak boleh tunaikan...mana wakil rakyat di Lunas, Bukit Selambau dan Parlimen Sungai Petani...yang ada dan sepanjang masa membantu masyarakat India hanya BN serta parti komponen.

"Kita tidak boleh 'main-main' dengan PRU, kita perlu kerajaan yang kuat untuk bernaung, sebab itu saya minta kita bersatu dalam memastikan kemenangan BN pada PRU akan datang," katanya ketika berucap pada majlis pemberian sumbangan Deepavali anjuran Parti Makkal Sakti Malaysia Negeri Kedah di sini malam ini.

Pada majlis itu, Ahmad Bashah menyampaikan sumbangan berupa hamper keperluan harian kepada 400 keluarga kurang bernasib baik, serta duit raya kepada warga emas dan kanak-kanak.

- Bernama