Unik…Menarik Promosi Khatan Ini Curi Perhatian!


CUTI sekolah tiba lagi! Selain menghabiskan masa bercuti bersama keluarga, berkhatan juga merupakan antara aktiviti paling top setiap tahun.

Pada waktu inilah para ibu bapa akan mengambil kesempatan untuk menyunatkan anak masing-masing.

Ya lah, hujung tahunlah paling sesuai dan ‘ngam’ untuk tempoh penyembuhan yang sempurna. Tak gitu?

Bukan itu sahaja, malah waktu ini jugalah pelbagai promosi khatan atau lebih ‘mesra’ dipanggil sunat mula bertebaran di merata-rata pelusuk tempat.

Bagaimanapun, konsep promosi berbeza yang ditawarkan oleh Kumpulan Mega klinik Zharan ini telah berjaya menarik perhatian.

“Anak anda mempunyai impian menjadi Hero Sejati ?? Ingin mempunyai kenangan menjadi Hero Sejati?? Jangan risau, kami mampu membantu anda.


“JOM !! TOK MUDIM CREW kami akan merealisasikan impian anak anda!! DAFTAR SEGERA UNTUK MENJADI HERO SEJATI!!

“HUBUNGI 03 8912 2524 atau Whatsapp SEGERA ke http://berkhatanmegaklinik.wasap.my/ #HEROSEJATI #POTONGJANGANTAKPOTONG,“ tulis pengendali laman berkenaan.

Menerusi posting berkenaan, cara promosi yang digunakan dilihat sangat unik dan menarik sehingga mampu menggugah minat orang ramai untuk berurusan dengan pihak mereka.
\

Haaa… Tunggu apa lagi? Buat para ibu bapa yang berhajat nak sunatkan anak tu, bolehlah hubungi klinik ini untuk sebarang pertanyaan atau apa-apa jelah yang nak tahu further.


Anda bayangkan dengan berbekalkan doktor yang berpengalaman dan friendly, anak anda pasti tidak akan berasa takut sekaligus menjadi ‘hero sejati’!

Potong dikk jangan tak potong! Tok mudim tunggu tu! - Kedahnews.com