Netizen Beri 7 Sebab Lelaki Enggan Dekati Neelofa!


PENGACARA popular, Neelofa kini sudah terbang tinggi bukan sahaja dalam dunia hiburan malah dalam bidang perniagaan sehingga mendapat kepercayaan jenama antarabangsa.
Bukan itu sahaja, rezeki pelakon cantik ini dilihat datang mencurah-curah seperti air apabila baru-baru ini beliau dilantik pula menjadi pengarah bebas bukan eksekutif syarikat penerbangan tambang murah, AirAsia Berhad.

Walaupun pencapaian kariernya amat cemerlang pada masa ini, namun personaliti yang mesra disapa Lofa ini akui beliau agak ‘ketinggalan’ dalam percintaan.

Lofa juga pernah meluahkan rasa hairan dan tidak faham mengapa lelaki di luar sana didapati enggan mendekati dirinya.

Bagi menjawab persoalan berkenaan, tampil seorang individu yang tidak didedahkan namanya pula memberi sebab dan musabab yang mungkin sedikit sebanyak dapat menjawab ‘kehairanan’ heroin drama Red Velvet berkenaan :

Secara keseluruhannya, individu berkenaan merumuskan jangan terlalu memilih soal teman hidup kerana masing-masing ada kekurangan tersendiri.


Tambahnya lagi dalam kehidupan berumah tangga, tanamkan dalam diri bahawa perkahwinan yang bahagia hanya boleh dicapai jika kita saling melengkapi hidup pasangan.

Hal ini kerana, suami dan isteri perlu saling melengkapi untuk memberikan komitmen sepenuhnya dan berkongsi hidup dalam pelbagai aspek.

Selain itu, netizen yang menggunakan nama default ‘Lelaki’ itu turut menyimpulkan bahawa salah satu punca kaum Adam ‘mengelak’ daripada rapat dengan Lofa adalah kerana keluarganya suka campur tangan dalam segala perihal kehidupannya!

Amboi kau, lelaki pun mulut jahat kan!

Bagaimanapun, ia hanyalah sekadar pandangan peribadi individu berkenaan dan mungkin Lofa mempunyai mempunyai alasan tersendiri kenapa masih membujang hingga kini.

Nah, mana-mana jejaka yang merasakan diri anda layak dan berdiri sama tinggi dengan Lofa, masuklah meminang. Mana tahu, mungkin anda akan jadi ‘Mr. Neelofa’ di masa akan datang. Hiks!