Adam Shahz Dakwa Dibomoh Bekas Isteri


PELAKON Adam Shahz mendakwa telah dibomoh oleh bekas isterinya sendiri.

Pelakon ini mendedahkan perkara tersebut di insta story miliknya, semalam.

Adam menulis,"Yes, saya dibomoh bekas ex-wife saya.  Dia cuba perbodohkan saya bila saya tahu kecurangan yang dia lakukan."


Turut disertakan adalah gambar yang tidak dapat dipastikan apakah benda itu.

Selain itu, Pelakon Baharu Lelaki Terbaik pada FFM28 ini turut menulis;

"Kau tahu kebenaran, kau tahu dosa pahala yang dibuat.  Jangan letak kesalahan pada orang lain.  ALLAH SWT maha adil, kerana statement bodoh kau, kau cuba malukan keluarga aku.

"Aku ada semua conversation kecurangan kau.  Jadi jangan cuba hendak berlagak kau tu mangsa keadaan.


"Saya dah puas bersabar, terlalu puas," tulisnya lagi.

Sumber: Sinar Online